הצוות שלנו
חוליה זלצמן, מייסדת הקליניקה
מרפאה בעיסוק בעלת נסיון קליני של יותר מ-30 שנים באבחון וטיפול ריפוי בעיסוק לילדים ונוער.
בעלת תואר ראשון (B.O.T) ותואר שני בריפוי בעיסוק (MSc.OT) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
במקביל לעבודתי במכון להתפתחות הילד בו ניהלתי מחלקות ריפוי בעיסוק, משנת 1994 לימדתי את גישת האינטגרציה הסנסורית וקשיים בעיבוד סנסורי באוניברסיטת חיפה ותל אביב.
בשני העשורים האחרונים מלמדת קורסי הסמכה למרפאים בעיסוק בנושא תיאוריה, אבחון וטיפול בויסות החושי באוניברסיטה העברית בירושלים. בנוסף, מרצה באוניברסיטאות ומוסדות שיקומיים בדרום אמריקה.
מאבחנת ומטפלת בהפרעות בויסות חושי לאורך כל מארג החיים- מינקות ועד טיפול במבוגרים.
כמו כן, בילדים עם קשיים במוטוריקה עדינה וגסה, לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז, קשיים בתפקודים ניהוליים ולקויות מורכבות.
מוסמכת גישת Cogfun לילדים, מתבגרים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז (ADHD).
.png)
ירדן שביב, מנהלת מקצועית
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) ותואר שני מחקרי בריפוי בעיסוק (MSc.OT) מטעם אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
את נסיוני המקצועי רכשתי במכון להתפתחות הילד "מכבי שירותי בריאות", בחינוך המיוחד לילדים על הרצף האוטיסטי וכמדריכת הורים בתחנות טיפת חלב, מטעם משרד הבריאות.
בעלת ניסיון קליני עשיר באבחון וטיפול בתינוקות, פעוטות וילדים בעלי קשיים התפתחותיים כגון: הפרעות בויסות החושי, סרבול מוטורי, קשיי קשב וריכוז, מוטוריקה עדינה וגסה, הפרעות תקשורת ולקויות מורכבות.
מדריכת מרפאות בעיסוק וכן סטודנטים לריפוי בעיסוק במהלך הכשרתם הקלינית. מוסמכת ליווי התפתחותי לגיל הרך מטעם "התפתחות מלידה", טיפול בגישת DIR וכן מדריכת הורים מוסמכת מטעם מכון אדלר.
מאמינה ברקימת קשר של אמון ושותפות עם הילד והוריו, היוצר מרחב בטוח לחקירה, התנסות ולמידה.
לראייתי, לכל ילד היכולת להתקדם דרך תהליך חוויתי ומעצים, המותאם לייחודיותו וצרכיו ההתפתחותיים.

מור וסרמן
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) ותואר שני מחקרי בריפוי בעיסוק (MSc.OT) מטעם אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
את נסיוני המקצועי רכשתי במכון להתפתחות הילד של שירותי בריאות כללית, מעונות וגנים בחינוך המיוחד תוך כדי טיפול, הדרכת הורים והדרכת צוותים מקצועיים.
מאבחנת ומטפלת בתינוקות, פעוטות וילדים וכן מוסמכת ליווי והדרכת הורים בגיל הרך.
בעלת נסיון רב במגוון תחומים כגון: טיפול בהפרעת ויסות חושי, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות תקשורת, ליקויים קוגנטיביים וקשיים בתחום המוטוריקה העדינה והגסה.
מטפלת מוסמכת בגישת Cog-Fun ו- POET בילדים ומתבגרים, לטיפול בהפרעות קשב ופעלתנות יתר (ADHD).

אלין סופר
מרפאה בעיסוק בעלת 20 שנות ותק בתחום התפתחות הילד.
בעלת תואר ראשון (B.O.T) ותואר שני מחקרי בריפוי בעיסוק (MSc.OT) מטעם אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
לאורך שנות עבודתי רכשתי נסיון קליני רב במגוון תחומים: עיכוב התפתחותי, קשיי ויסות חושי, אכילה, כתיבה, הפרעות קשב וריכוז, הספקטרום האוטיסטי, לקויות למידה, סרבול מוטורי ועוד.
מטפלת מוסמכת בגישת Cog-Fun בילדים ומתבגרים לטיפול בהפרעות קשב ופעלתנות יתר.
מדריכת סטודנטים ועובדת שנים רבות במערכת החינוך והחינוך המיוחד. מכירה היטב את דרישותיה, מגבלותיה ואפשרויות השילוב הקיימות בה.
מאמינה כי לכל ילד ישנה היכולת להתקדם וכי ההנאה בטיפול מובילה להנעה של הילד להתמודד עם קושי.

יולי יוטבת
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) מטעם הקריה האקדמית אונו, הפקולטה למקצועות הבריאות.
מאבחנת ומטפלת בפעוטות וילדים עם מגוון קשיים התפתחותיים על רקע ליקוי מוטורי, סנסורי, קוגניטיבי, מיומנויות תקשורת או השילוב ביניהם.
בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים עם מגוון לקויות התפתחותיות כגון: ילדים על הרצף האוטיסטי, קשיי קשב, קשיים בויסות ועיבוד חושי, קשיים בתפקודים ניהוליים, קשיים במיומנויות מוטוריקה גסה, עדינה וגרפו-מוטוריקה.
מטפלת במסגרת המכון להתפתחות הילד "מכבי שירותי בריאות" ובעלת ניסיון בטיפול בגן תקשורת של העמותה לילדים בסיכון.
מוסמכת טיפול בגישת POET, טיפול לשיפור תפקוד ותפקודים ניהוליים לילדים עם ADHD באמצעות הדרכת הורים.

דנה בן סימון
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) מטעם הקריה האקדמית אונו, הפקולטה למקצועות הבריאות.כיום, סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק באוניברסיטה העברית.
את ניסיוני המקצועי רכשתי במכון להתפתחות הילד בביה"ח סורוקה, ביחידה הפסיכיאטרית לגיל הרך ובמעונות תקשורת לילדים על הרצף האוטיסטי.
מטפלת בפעוטות וילדים, בעלת ניסיון בטיפול והערכה של קשיים בויסות החושי, תפקודי קשב, קשיי תקשורת (ASD) וקשיי אכילה. מתמחה בשיטת Cog-Fun לטיפול בילדים עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר. מאמינה ביצירת התנסויות חיוביות ופיתוח תחושת מסוגלות אצל הילד אשר יובלו לחוויות הצלחה.

טל רוזנטל
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) מטעם הקריה האקדמית אונו, הפקולטה למקצועות הבריאות.
בשנים האחרונות עבדתי במסגרות טיפוליות שונות, בין היתר במעון תקשורת, גן עיכוב התפתחותי, מכון להתפתחות הילד ובפגיית בית החולים "אסותא".
מדי יום אני פוגשת ומטפלת בפגים, תינוקות, פעוטות וילדים בגיל הרך ומלווה את ההורים בתהליך הטיפולי.
צברתי נסיון במגוון תחומי טיפול ביניהם מוטוריקה עדינה וגסה, גרפו-מוטוריקה, אכילה והאכלה, אוטיזם ועיכובים התפתחותיים.
אני מאמינה ביצירת מרחב בטוח ובחוויה טיפולית משמעותית ששמה דגש על סקרנות והעצמה ומובילה ללמידה, התפתחות ושינוי בחיי הילד ומשפחתו.

הילה רום
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) מטעם הקריה האקדמית אונו, הפקולטה למקצועות הבריאות.
בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם ילדים בגילאי גן ובית ספר יסודי עם מגוון קשיים, ביניהם: קשיים בוויסות החושי, קשיים בתפקודים הניהוליים, קשיים ברכישת מיומנויות מוטוריות גסות, עדינות וגרפו-מוטוריקה.
מוסמכת טיפול בגישת POET, גישת התערבות לשיפור התפקוד היום יומי והתפקודים הניהוליים של ילדים צעירים עם תסמינים של הפרעת קשב וריכוז באמצעות הדרכת הורים.
בעלת הכשרה בטיפול בגישת Cog-Fun טיפול קוגניטיבי התנהגותי עבור ילדים המאובחנים עם הפרעת קשב וריכוז. בנוסף, בעלת הכשרה בהוראה מתקנת עבור ילדים העולים לכיתה א׳ מטעם מרכז חדד, אוניברסיטת בר אילן.
מאמינה ביצירת קשר משמעותי ומיטיב עם הילד ומשפחתו, רואה חשיבות רבה בקביעת מטרות משותפות עם ההורים והילד לשיפור תפקודים הרלוונטיים לחיי היום יום של הילד. רואה חשיבות בהנאה, משחק והתנסות הדרגתית ומעצימה לשם יצירת שינוי והגברת תחושת המסוגלות של הילד.
.png)
שני גל
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת בר אילן וכן תואר ראשון בריפוי בעיסוק (B.O.T) מטעם אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
מטפלת בילדים ופעוטות עם מגוון קשיים התפתחותיים: קשיים בתפקודים ניהוליים, ADHD, הפרעת תקשורת, קשיים במוטוריקה עדינה וגסה, קשיים בויסות חושי, בתפקודי יום יום ועצמאות.
את נסיוני המקצועי רכשתי במכון להתפתחות הילד של כללית, בגני תקשורת מטעם אלו"ט והעמותה לילדים בסיכון, העמותה לחקר האוטיזם. בשנתיים האחרונות מטפלת בילדים באמצעות קיר טיפוס ככלי טיפולי.
אני מאמינה ביצירת חוויה משמעותית לילד התורמת להעצמה והעלאת תחושת המסוגלות. התמודדות עם קושי ממקום של הנאה ועניין מאפשר לילד להתגבר ולהיות מוכן לאתגרים שהחיים מציבים בהתבגרותו.
.png)
יהלי לכנר
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון בריפוי בעיסוק (B.O.T) מטעם אוניברסיטת חיפה, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות.
בעלת נסיון בעבודה עם ילדים עם מגוון קשיי התפתחות בינהם קשיים במוטוריקה גסה ועדינה, כתיבה, קושי בוויסות החושי, קשיים בתפקודי יומיום, הפרעות קשב והפרעות בתקשורת.
בשנים האחרונות עובדת בגני תקשורת של העמותה הישראלית לאוטיזם, בטיפול בילדים בגילאי 3-6 שנים וכן בטיפול בשימוש קיר טיפוס לשכלול מיומנויות מוטוריות ותפקודים ניהוליים לילדים בגילאי 3-10 שנים.
אני מאמינה שלכל ילד פונטציאל עצום ללמידה והתקדמות. ילד לומד באופן מיטבי דרך משחק, הנאה ועל ידי התאמת הסביבה והמשימה לו. מתוך חוויות הצלחה ועל ידי העלאת תחושת המסוגלות, ניתן להתפתח ולגדול. חשיבה על הצרכים והאתגרים של הילד בשילוב המשפחה ותוך עבודה משותפת, מביאים לקידום ושיפור מירבי.
.png)
רותם גמליאל
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה לרפואה. כיום, סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב.
בעלת ניסיון בטיפול בילדים במסגרות שונות, ביניהן המכון להתפתחות הילד בקופת חולים כללית.
מטפלת בילדים עם מגוון קשיים התפתחותיים: ליקויים במיומנויות מוטוריות עדינות וגסות, קשיים בוויסות החושי, קשיים בתפקודים ניהוליים ADHD, קשיים בתקשורת ASD, קושי בתפקודי יום יום ADL ועידוד עצמאות וליווי ההורים לאורך התהליך הטיפולי.
אני מאמינה שתהליך טיפולי משמעותי מבוסס על שני עמודי תווך: הראשון הוא יצירת קשר עמוק, הענקת ביטחון, וביסוס אמון בין המטפל למטופל ומשפחתו והשני התאמת התהליך הטיפולי לתחומי העניין ולפעילויות מהנות עבור הילד.

נועה וינדמילר
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) מטעם אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
את ניסיוני המקצועי רכשתי במכון להתפתחות הילד ״מכבי שירותי בריאות״ ובטיפול בגן תקשורת של עמותת ״אותי״.
מאבחנת ומטפלת בפעוטות וילדים עם מגוון קשיים התפתחותיים על רקע מוטורי, חושי, קוגניטיבי, קשבי, ותקשורתי.
בעלת ניסיון בעבודה עם ילדים במגוון תחומים: חברתיים, תפקודים ניהוליים, בויסות ועיבוד חושי, מיומנויות מוטוריקה גסה ועדינה ותפקודים גרפו-מוטוריים. מתמחה בגישת cog-fun בילדים לטיפול בהפרעת קשב ופעלתנות יתר (ADHD).
מאמינה ביצירת קשר מיטיב כבסיס לטיפול, בראייה הוליסטית של הילד ומשפחתו תוך התמקדות בעוצמות, חיזוק תחושת המסוגלות ועידוד לעצמאות.

עדי צורף
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון בריפוי בעיסוק (B.O.T) מטעם הקריה האקדמית אונו, הפקולטה למקצועות הבריאות.
בשנים האחרונות מטפלת במעון יום השיקומי לגיל הרך בבית איזי שפירא.
בעלת נסיון בעבודה פרטנית וקבוצתית עם ילדים בעלי קשיים במוטוריקה גסה ועדינה, קשיי קשב וריכוז, כתיבה וגרפו-מוטוריקה, קשיים בוויסות החושי, תפקודי יומיום, אכילה והאכלה.
כמו כן, מטפלת במגוון לקויות מורכבות כגון: ASD, CP, TBI ותסמונות גנטיות, לילדים ונערים בגילאי 0-18 שנים.
מאמינה שכל ילד זכאי לממש את הפוטנציאל שלו, להגשים את עצמו ואת שאיפותיו באמצעות קשר אישי ומשמעותי איתו ועם משפחתו.

סיון זילברשטיין
מרפאה בעיסוק בעלת תואר ראשון (B.O.T) ותואר שני מחקרי בריפוי בעיסוק (MSc.OT) מטעם אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה, בית הספר למקצועות הבריאות.
בעשור האחרון עבדתי במכון להתפתחות הילד בבית החולים איכילוב, בגני החינוך המיוחד, בקליניקה בצהלה וכמדריכת צוותים חינוכיים במעונות ויצ"'ו מטעם תוכנית מעג"ן.
בעלת נסיון קליני עשיר באבחון וטיפול בתינוקות, פעוטות וילדים בעלי קשיים התפתחותיים: מוטוריקה עדינה וגרפו-מוטוריקה, סרבול מוטורי, וויסות חושי, הכנה לכיתה א', קשיי קשב וריכוז, קשיים חברתיים והפרעת תקשורת על הרצף האוטיסטי.
בנוסף, מוסמכת הדרכת עיסוי תינוקות מטעם העמותה הבינלאומית לעיסוי תינוקות IAIM.
מאמינה בחשיבות הקשר שנרקם עם הילד בתהליך הטיפולי וכן בקשר הורה-ילד. על כן, אתם ההורים מוזמנים לשותפות בתהליך ההתערבות לשם קידום צרכי ילדכם והשגת מטרותיו הטיפוליות.

סיון פישר
מרפאה בעיסוק ומלווה התפתחותית, בעלת תואר ראשון בריפוי בעיסוק (BOT) בוגרת הפקולטה למקצועות הבריאות, הקרייה האקדמית אונו.
בשנים האחרונות אני עובדת בעמותה לילדים בסיכון, העמותה לחקר האוטיזם ובמכון להתפתחות הילד.
מייסדת ומנהלת את עמותת המשאלה של רני, עמותה למען ילדים החולים במחלות גנטיות ומטבוליות.
בעלת נסיון באבחון וטיפול בתינוקות, פעוטות וילדים עם עיכובים התפתחותיים מגוונים, אורגניים וסביבתיים.
אני מאמינה בראייה הוליסטית, בתפיסת המשפחה כמרכז עולמו של המטופל ובקשר שבין המטפל, המטופל ומשפחתו.
